czwartek, 19 stycznia 2012

Modelka poszukiwana

Kochane moje !!!
Poszukuje chetnej osoby na pazurki konkursowe.
Jest jednak jeden warunek: musza to byc szpice french (ale jeszcze do konca nie wiem czy biale czy jakis kolor ), albo chociaz migdaly lekko wchodzace w szpic.
Za pazurki trzeba bedzie oczywiscie tez zaplacic ALE! Od siebie gratis dodaje mnóóóóóóóstwo cyrkoni Swarovskiego, wiec jesli ma ktos ochote na cyrkoniowe szalenstwo tansze o 20-30zl niz normalnie by zaplacil to zapraszam serdecznie. Dodam jeszcze, ze plytki duze i szerokie niestety odpadaja...

3 komentarze:

Olutek pisze...

ja!ja!ja!ja! ;))

Anonimowy pisze...

Śmiech na sali! Żeby jeszcze płacic za uzyczenie rak! pf...

Monika-paznokcie pisze...

jak ci tak do smiechu to sie smiej, smiech to zdrowie, a tak do twojej malo myslacej wiadomosci...te uzyczone rece beda nosic paznokcie przez dlugi czas, bo nie wiem czy zrozumialas przekaz, ale te pazurki nie s ana 5 minut...no i chetna odoba jakos nie narzekala tlyko od razu sie zglosila Anonimowy pisze...