czwartek, 29 marca 2012

Studio fryzur "NEMEZIS"

W związku z tym, iż dostaję mnóstwo zapytań o polecenie dobrego fryzjera to dziś z czystym sumieniem mogę Wam takiego specjalistę polecić.
Jest nim Pani Agnieszka ze Studia Fryzur "Nemezis"
Sama osobiście dokładnie wczoraj skorzystalam z jej usług również z polecenia kilku znajomych i śmiem twardo twierdzić, że jak najabrdziej jest to osoba godna polecenia. Nie dość, że jest przemiła, konkretna to ma do tego złote i zdolne ręce.
Od wczoraj moje włosy z ciemnego brązu stały się jasnym rudym brązem? Cos w ten deseń ;-) i jestem niesamowicie zadowolona, bo wszyscy mi odradzali ten zabieg twierdzac, że poniszczę włosy a i tak nie osiągnę wymarzonego koloru i co? No i mam swój kolor, mam w końcu pocieniowane włosy i mam gładkie lśniące włosy i do poniszczonych jest im daleko ;)
Tak, wiec zachecam wszystkich do korzystania z usług tego salonu fryzjerskiego.


Łomża, ul. Sybiraków 20/1a
tel: 509 133 117


Brak komentarzy: