czwartek, 24 maja 2012

...



Manicure hybrydowy:


I w tym momencie żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia PRZED,a nie zrobiłam tylko dlatego, że nie wierzylam, że dam radę ogarnąć te paznokcie. Duże paznokcie były kiedyś bardzo wrastające, potem zostały potraktowane laserem, po którym bardzo wolno odrastają. Na zdjeciu niżej został zaznaczony poprzedni kształt paznokcia, były one "trójkątne" i krzywe, boki zostaly dolane/dorobione żelem i na to poszło zdobienie french.
Ja jestem szalenie dumna z siebie, bo udało mi się dokonać czegoś w co nie wierzyłam, tym bardziej we frencha, a jednak efekt bardzo mnie zadowala, Natalkę chyba też ;-)


Zapraszam szczególnie osoby mające podobne problemy z zniekształconymi panzokciami u stóp, może coś poradzimy ;-)


1 komentarz:

nailARCH pisze...

ładne i dopracowane paznokcie :)