czwartek, 28 czerwca 2012

Tips, a forma...

"Zainspirowana" telefonami od klientek postanowiłam coś wyjaśnić, otóż róznicę między tipsem, a formą.
Często mam telefony typu:" 

Dzien dobry czy robi pani paznockie na formie?"
- "Nie, na tipsie"- odpowiadam. 
"A to nie dziękuję"- pytam: "Dlaczego? Jaka jest dla Pani roznica"
"ja mialam juz na tipsie i ja nie chce".
-pytam znowu: "Ale dlaczego miala pani na bialym tipsie robione?"
-"Tak i to jest brzydkie i ja juz tak nie chce, chce na formie bo to wyglada ladniej"

-no to tlumacze, ze ja nie robie fuszery i nie ide na latwizne z bialym tipsem, tylko wszystko robie na tipsach clear, a zdobienie robie z zelu, no ale kobita nie wie o czym do mnie wogole mowi i sie obraza i rezygnuje. WHY? Pytam? Why?

Jaka jest dla klientki różnica? Żadna!

Proszę bardzo tak wyglądają paznokcie na białym tipsie:

a tak na tipsie clear, gdzie wszystko jest malowane ręcznie:

Czy widać różnicę? Widać, a jeśli ktoś nie widzi to znaczy, że nie ma poczucia estetyki wogóle...

Paznokcie na tipsie clear, z recznie robionym zdobieniem moga wygladać też tak:

jak i tak:

kto widzi różnicę?
To, że paznokcie sa wykonane na formie wcale nie oznacza, ze sa ladniejsze, estetyczniejsze i cudowniejsze od tych wykonanych na tipsie, pod warunkiem, ze paznokcie wykonane na tipsie sa wykonane tak jak trzeba, a przede wszystkim nie jest to gotowiec- biały tips.

Jedni robią akryl, inni robią żel, tak samo jest z formą przedłuzania- jedni robia na szablonach (formach), inni na tipsach clear. 
Dobrze wykonane paznokcie to takie, ktore maja zachowane wszystkie walory estetyczne i techniczne.

Wiec prosze mi powiedziec, jaka jest roznica dla klientki miedzy tymi dwoma stylizacjami:

Jedne są wykonane na formie, drugie na tipsie, czym sie różnią tak bardzo, że klientka sie upiera i obraża na mnie rezygnując z wizyty twierdząc, że ona juz miała tak robione paznokcie w Łomży i ona już nie chce na tipsie. Może i robiłą w Łomży, ale na pewno nie tak...

Więc, zanim ktoś zacznie sie upierać kłótliwie, ze nie chce żelu tylko akryl, i że nie chce tipsa tlyko formy, bo to czy to wyglada brzydko i okropnie, to może niech najpierw zaczerpnie troszeczke fachowych informacji o rzeczach, o których wogole mowi...
Bo gdy jajko chce byc mądrzejsze od kury to nie zawsze mu to wyjdzie.

Na formie można zrobic superaszcze paznokcie, jak i na tipsie tylko clear!
Tak samo na formie można te paznokcie spiepszyć jak i na tipsie.
Mam wiec nadzieję, ze w końcu wszystkim będzie wiadomo jaka jest róznica między tipsem, a formą.

I tak jeszcze gwoli ścisłości odnośnie pytań:
"Ile trzymają się paznokcie?"
-" tyle aż odrosną, same nie odpadają..."

Dowód na to:

I bardzo proszę nie mówcie na moje paznokcie Akryle... Ja nie robie akryli tylko żele, od początku i od zawsze robię żel, na blogu tez z każdej strony jest napisane żel nie akryl...
 
 

 
 
 

1 komentarz:

Tushnails pisze...

Monika rewelacyjny artykowl gdyby byl link na fejsa bym sie podzielila bo ladnie napisalas,
sliczne robisz pazurki i wazne ze sie trzyumaja i sa cudownie wykoanane, k.ientki sie madruja znaja sie bardziej haha.

tak naprawde i tipsy biale (ale tunelowe z pieknym usmiechem mozna kupic i paznokcie wygladaja slicznie chociaz ja uwielbiam malowac sama wyglada to super, kazdy robi inaczej wazne zeby sie trzymaly a czym i jak to juz nie ma roznicy