czwartek, 6 września 2012

Drogie Panie!
W sprawie strzyżenia, farbowania, czesania oraz wszystkich spraw fryzjerskich bardzo proszę dzwonić do Pani Agnieszki.
Ja nie jestem fryzjerką, więc nie mogę udzielać informacji ile co kosztuje, szczególnie jeśli chodzi o farbowanie, bo wszystko jest zależne od długości i gęstości włosów.

Studio Paznokci Monika i Studio fryzur Nemezis 
to dwie oddzielne firmy mieszczące sie tylko w tym samym lokalu.
Dlatego, że pracujemy razem i mamy mnóstwo wspólnych klientek postanowiłam wstawiać na tym blogu zdjęcia prac Agnieszki, ale co do spraw fryzjerskich bardzo proszę dzwonić juz bezpośrednio do niej, bo ja nie czuje sie upoważniona aby w jej imieniu udzielać jakichkolwiek porad  ;)
Od siebie moge dodać jedynie, że Aga jest profesjonalistką, zna się na swojej robocie i aby dostać się na wolny termin trzeba umówić się już z tydzien-dwa wcześniej, podobnie jak u mnie ;)

Tak więc w celu jakichkolwiek porad oraz głębszych informacji zapraszamy do salonu.






Brak komentarzy: