piątek, 4 stycznia 2013

Mistero Milano

Pytanie do koleżanek po fachu:
Z jakiej sprawdzonej firmy zamówić lakiery hybrydowe Mistero Milano?
Złozylam zamowienie prawie 2 tyg temu na www.misteromilano.pl proszac o wysylke kurierska pobraniowa oraz fakture vat i do tej pory jej nie otrzymalam. Malo tego, dzwoniac do nich w srode (po tyg oczekiwania) dostalam wiadomosc, ze wysylki beda nadane w czwartek, jednak na stronie w informacjach o moim zamowieniu widnieje info, ze przygotowanie w toku. Wrrrr!!!!
 
Czy macie jakies sprawdzone firmy, u ktorych zamawiajac hybryde MM kurierem dostane ja w 3 dni?

2 komentarze:

Gabriela Jarosz pisze...

Monika na pewno dostaniesz bo w MM jest niestety tak praktyka że lepiej płacić przelewem wtedy dostajesz na drugi dzień lub maksymalnie za 2 dni a jak zamawiasz dużą ilość i przesyłka gratis a dodatkowo wybierasz opcję pobranie to czasami czeka się do tygodnia ja teraz płacę od ręki i mam szybko przesyłkę to chyba celowa praktyka żeby zniechęcić do zamawiania za pobraniem . gabryś

Monika-paznokcie pisze...

No to jakas popierdzielona praktyka, bo ja cale zycie zamawiam wszystko za pobraniem wlasnie dlatego, ze jest szybciej, nie musze czekac zanim przelew dojdzie i zanim zaksieguja no i mam pewnosc, ze dopoki niedostane towaru to nie strace pieniedzy. Ale ja dzwonilam w srode z pytaniem co sie dzieje, bo kurde kurier to kurier 2-3 dni i powinno byc i powiedziano mi ze wysla w czwartek i w piatek bede juz miala, oni mi nawet na maile nie odpisuja no czegos takiego to ja jeszcze nie widzialam, na pewno juz nic u nich nie zamowie i tej paczki tez nie odbiore, taksi nie traktuje klientow...mam namiary na inny sklep z MM ale zanim zamowie to najpierw tam zadzwonie, alez jestem wsciekla