środa, 4 stycznia 2012

Rozliczenie podatku

Mamy nowy rok, wiec tuz tuz przed nami rozliczanie sie z podatku. I w zwiazku z tym mam do wszystkich ogromna prosbe. Moja znajoma i kilkuletnia juz klientka (dzieki ci Panie za tak wiernia klientke ;-p ) ma coreczke Amelke, ktora wymaga stałej rehabilitacji,która jest bardzo kosztowna i tu wielka prośba do wszystkich, którzy mogą i zechcą im pomóc przekazując 1% swojego podatku. Aby przekazać 1 proc. podatku, wystarczy wpisać w zeznaniu rocznym jego kwotę, numer KRS organizacji pożytku publicznego, którą chcemy wesprzeć oraz dane podopiecznego. Samym przelewem zajmie się urząd skarbowy.

Dane Amelki w fundacji "Zdążyć z pomocą", które należy podać to:
KRS: 0000037904
15777 Kosakowska Amelia
 
Rodzice Amelki oraz i Ja bedziemy bardzo wdzieczni za pomoc. 
Z gory serdecznie dziekujemy !



kliknij w obrazek, by powiekszyc

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Monia dziękuję ci bardzo za ten wpis. Amelka i ja czyli jej mama bedziemy bardzo wdzięczni za każdy grosz i wszyscy mogą byc spokojni, ze te pieniążki są wykorzystane tylko na polepszenie zdrowia i zycia Amelki. Fundacja zwraca nam dopiero pieniazki po okazaniu faktur, rachunków z kwotami jakie ponieslismy na jej rehabilitacje i leczenie. Więc wszyscy moga być spokojni, ze pieniązki zbierane na dany cel własnie na ten cel zostana wydane. Jeszcze raz bardzo dziekuje wszystkim.
Ania
Mama Amelki

Monika-paznokcie pisze...

Nie ma za co kochana, od tego sa znajomi aby sobie pomagac, ja nigdy nie przekazywalam podatku, a w tym roku przekazemy wszyscy z calej rodziny, mam nadzieje ze dzieki tej stronce sporo pieniazkow do Was trafi i Amelka bedzie miala wszystko czego jej potrzeba ;)